شیرآلات ظرفشویی در خانه های مدرن چه اهمیتی دارند؟

شیرالات راسان

با شیرالات ظرفشویی راسان کارایی ظرفشویی خود را به حداکثر برسانید: تغییر دهنده بازی برای خانه های مدرن

شیرالات ظرفشویی راسان برای زیبایی ظرفشویی و آشپزخانه شما و تسهیل زندگی شما طراحی شده است. شیرالات ظرفشویی راسان با فناوری پیشرفته و طراحی شیک، خانه های مدرن را به سطح جدیدی می رساند. دارای ویژگی های قدرتمندی است که کیفیت خرید شما را تضمین می کند. این شیرآلات عملکرد فوق العاده ای را بدون هدر رفتن آب دارد. اجازه ندهید ظرفشویی به یک کار طاقت فرسا تبدیل شود. آشپزخانه خود را با راسان ارتقا دهید و لذت نظافت بی دردسر را تجربه کنید. روی کارایی سرمایه گذاری کنید، روی راحتی سرمایه گذاری کنید و تجربه شستن ظروف خود را تسهیل کنید.

شیرالات ظرفشویی عرضه شده در نمایندگی راسان  و نمایندگی کی آی جی kig را مشاهده کنید.

آن تابه ها را بشویید، سبزیجات را بشویید، یک نوشیدنی بردارید، دستان خود را تمیز کنید. شیر ظرفشویی آشپزخانه پرمصرف ترین شیر خانه شما است، بنابراین وقتی در حال ساخت و ساز یا بازسازی هستید، باید مدلی را انتخاب کنید که اگر چندین بار در روز باز و بسته شود عمر آشپزخانه شما را حفظ کند.

 فرانکو پاریسی، می‌گوید: «به دنبال شیری باشید که عملکرد عالی ارائه می‌دهد و از یک برند معتبر می‌آید». و برای جلوگیری از نشت طولانی مدت، بررسی کنید که آیا از یک برند معتبر مثل راسان است یا خیر.شیرآلات ظرفشویی راسان با یک اهرم یا کنترل و یک دهانه برای تحویل آب سرد و گرم، پرفروش‌ترین سبک شیرآلات آشپزخانه هستند، اما مطمئنا تنها انتخاب شما نیستند. ست های بریج سه تکه معمولی (با کنترل های سرد و گرم جداگانه) هنوز هم فروش خوبی دارند.

مقاله راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی را مطالعه کنید.

شیرهای دیواری آشپزخانه کمتر رایج هستند که می توانند فضای شما را در آشپزخانه ذخیره کنند. دانیلا سانتیلی، رهبر بازاریابی آشپزخانه و حمام در  Reeceمی‌گوید: «اگر در حال بازسازی هستید، ممکن است نخواهید لوله‌کشی را تغییر دهید، بنابراین می‌تواند نوع شیر ظرفشویی آشپزخانه را که انتخاب می‌کنید تعیین کند. به سبک هایی نگاه کنید که با زیبایی شناسی کلی خانه شما کار می کنند. از یک نمایشگاه نمایندگی راسان دیدن کنید و چند ضربه را تست کنید. یک شیر آشپزخانه خوب به طور محکم بسته می شود و استفاده از آن احساس خوبی دارد.

گردن غاز

لوک دی میشیل، طراح صنعتی کاروما (caroma.com.au) می‌گوید: «به راحتی می‌توان فهمید که چرا شیرهای ظرفشویی گردن غازی محبوب‌ترین انتخاب شیر هستند – آنقدر تنوع در سبک وجود دارد که مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که مناسب آشپزخانه شما باشد». اما وقتی نوبت به انتخاب شیر غازی می رسد، به اندازه و مقیاس توجه داشته باشید. یک خروجی بلند و منحنی یا یک دهانه به‌طور قابل توجهی بلند و مربعی ممکن است در نمایشگاه شگفت‌انگیز به نظر برسد، اما آن را در آشپزخانه‌ای کوچک‌تر قرار دهید و در معرض خطر غلبه بر فضا هستید. لوک می‌گوید: «محلی که چنین شیرهایی به خود می‌آیند، در آشپزخانه بزرگ‌تر یا روی نیمکت جزیره‌ای سخاوتمندانه است، جایی که می‌توانند نقش واقعی خود را به‌عنوان مرکز طراحی به عهده بگیرند».

 

شیلنگ کششی روی شیر ظرفشویی

بسیاری از جدیدترین شیرهای ظرفشویی راسان شیلنگ های کششی را ارائه می دهند. مزیت وجود یک شیلنگ انعطاف پذیر تعبیه شده در شیر آب این است که در یک سینک دوبل تا جایی که به آن نیاز دارید کشیده می شود. Ben Shirtliff، مدیر Brodware (brodware.com) می‌گوید: «ما می‌بینیم که همیشه ویژگی‌های جدیدی در شیرهای آشپزخانه منتشر می‌شوند، اما این تنها موارد واقعاً کاربردی هستند که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند. شیلنگ‌های کش‌شو و پایین‌کش مانند اسپری‌های دوکاره و فناوری شیرهای مخلوط پیشرفته در این دسته قرار می‌گیرند. اسپری‌های دو کاره به شما امکان را می‌دهند بین جریان استاندارد و جریان هوادهی حرکت کنید در حالی که شیرهای پیشرونده امکان کنترل فشار و دما را با یک حرکت چرخشی کنترل شیر فراهم می‌کنند. به این فکر کنید که چگونه شیر مخلوط شما با مواد و طراحی آشپزخانه و خانه شما مطابقت دارد. از نظر پرداخت، کروم جاودانه است و مشکی مات تقریباً به اندازه کروم در همه جا حاضر است. اگر روکش خاصی را انتخاب می کنید، از پوشش رسوب بخار فیزیکی (PVD) استفاده کنید. بن می گوید: «آنها ضد خش، کدر و خوردگی هستند – برای آشپزخانه عالی هستند.

قیمت شیرالات راسان

ویژگی شیر ظرفشویی خوب


برای خرید شیر ظرفشویی بهتر است علاوه بر شناخت انواع آن، ویژگی های یک شیر ظرفشویی خوب را نیز بدانید. با مراجعه به نمایندگی راسان (بازرگانی آبشار)  می توانید ویژگی ها را مقایسه کرده و چندین محصول را انتخاب کنید. در ادامه این ویژگی ها را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

مواد بدنه شیرآلات
برای ساخت بدنه شیر اغلب از دو نوع برنج و آلیاژ سرب خشک استفاده می شود. استفاده از سرب خشک برای تولید شیر انتخاب خوبی نیست. زیرا سرب عمر مفید کوتاهی دارد و شکنندگی آن زیاد است. در چنین شرایطی سرب با آب آشامیدنی مخلوط می شود و مصرف آن سلامت انسان را به خطر می اندازد و شیرهای آلیاژی برنجی تنها 2.5 درصد سرب دارند. همچنین مقدار مشخصی روی و مس در آلیاژ برنج وجود دارد. از ویژگی های آلیاژ برنج می توان به ضخامت بالا، مقاومت در برابر مواد محلول در آب و عمر طولانی اشاره کرد.


درجه و نوع آبکاری قالب
پوشش شیر می تواند درجات مختلفی داشته باشد. این درجات را می توان برحسب میکرون اندازه گیری کرد و هر چه درجه میکرونیزه شدن بیشتر باشد، کیفیت محصول نیز بالاتر می رود. 18 میکرون کیفیت قابل قبولی در بازار شیرآلات خارجی و ایرانی است.

شیرالات ظرفشویی راسان

 

انواع آبکاری شیرآلات آشپزخانه 

آبکاری PVD

این روش آبکاری یکی از پرکاربردترین روش هایی است که توسط شرکت های معروف دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید PVD، محلولی از فلز دیگری مانند تیتانیوم در خلاء تبخیر می شود و از رسوب آن یک پوشش شیری تشکیل می شود. برخی از خواص این پوشش شامل افزایش ارزش شیر، مقاومت بیشتر در برابر سایش، خوردگی و تغییر رنگ است.

آبکاری نیکل کروم

روش دیگر آبکاری، آبکاری نیکل کروم است که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است با این آبکاری، رنگ شیرآلات نقره ای، آبی و سفید خواهد بود از ویژگی های آن می توان به بازتاب نور، سطح صاف و صیقلی اشاره کرد.

پوشش الکترواستاتیک

آب بندی الکترواستاتیک یکی دیگر از روش های آبکاری شیرهای ظرفشویی است. در این روش لوله با رنگدانه ساخته شده در فر آبکاری می شود که مقاومت بالایی ایجاد می کند.

آبکاری الکتروفورتیک

در روش آبکاری الکتروفورتیک، ابتدا ذرات رنگ در یک محیط در هوا با الکتریسیته شارژ و معلق می شوند. سپس با کمک جریان الکتریکی به بدنه شیر جذب شده و روی آن می نشینند. مقاومت پایین در برابر خش یکی از معایب آبکاری با این روش است.

جنس پوشش شیر ظرفشویی

شیر از دو قسمت پوشش بیرونی و پوشش داخلی تشکیل شده است و آنچه در سطح می بینیم پوشش بیرونی یا پوشش شیر است. علاوه بر آبکاری متفاوت، آنها همچنین می توانند لایه های مختلفی داشته باشند.
این پوشش ها عبارتند از:


روکش شده با برنج
آبی های پوشیده شده با مس رنگ طلایی دارند و به آنها طلا نیز می گویند. محصولاتی که با برنج پوشیده شده اند به دلیل زیبایی منحصر به فرد و ایجاد فضایی مجلل قیمت بیشتری دارند. از مزایای این صفحه می توان به زیبایی، مقاومت بالا در برابر خوردگی، ضد باکتری و ضد رنگ بودن آن اشاره کرد.


خرید شیرالات راسان

 

روکش شده با کروم
کروم 65 درصد بازتاب سطحی دارد و رنگ آن شبیه سفید-آبی و نقره ای است. از ویژگی های پوشش کروم می توان به عدم جذب لکه های آب، مقاومت بالا در برابر قلیایی و نمک و زیبایی بی نظیر اشاره کرد.

پوشش استیل
یکی از ویژگی های شیرهای روکش استیل استحکام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی و لک است. آنها فقط زمانی خورده می شوند که به درستی از آنها استفاده نشود.

پوشش مس
همه ما در مورد استفاده از مس در دوران باستان می دانیم. این فلز زمانی که برای پوشاندن شیرآلات استفاده می شود بسیار خاص و مجلل به نظر می رسد. مس فعالیت ضد باکتریایی دارد و مصرف آن باعث افزایش ارزش ریالی شیر ظرفشویی می شود.

پوشش برنزی
برنز ترکیبی از فلزات دیگر مانند مس و قلع است. استفاده از برنج برای پوشش باعث ایجاد سطوح مات و براق روی شیر می شود. ارزانتر از روکش مس این پوشش دارای استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی و ظاهر زیبا می باشد.

پوشش مشکی
در برخی از آشپزخانه ها از شیرهای با درب مشکی برای ایجاد تضاد یا تنظیم با سایر لوازم آشپزخانه استفاده می شود. این روکش PVD می تواند فضایی مدرن و شیک را در آشپزخانه شما ایجاد کند.


پوشش روی
یکی از ویژگی های فلز روی دوام بالا و قیمت ارزان آن است، اما از طرفی دیگر معایب اصلی آن سایش و خوردگی است.

بازرگانی آبشار وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید